Dieta redukcyjna

Reduction

Jesz wszystko. Zdrowe, zbilansowane posiłki ograniczone kalorycznością

 

Dieta redukcyjna bez glutenu

Reduction/glutenfree

Jesz prawie wszystko poza produktami zbożowymi zawierającymi gluten. Zdrowe, zbilansowane posiłki ograniczone kalorycznością

 

Dieta redukcyjna bez laktozy

Reduction/lactosefree

Jesz prawie wszystko poza produktami mlecznymi zawierającymi laktozę. Zdrowe, zbilansowane posiłki ograniczone kalorycznością

 

Dieta redukcyjna bez glutenu i laktozy

Reduction/gluten/lactosefree

Z Twojej diety wyeliminowane są produkty mleczne zawierające laktozę oraz produkty zbożowe zawierające gluten . Zdrowe, zbilansowane posiłki ograniczone kalorycznością

 

Dieta redukcyjna bezmleczna

Reduction/nomilk

Z Twojej diety wyeliminowaliśmy wszystkie produkty pochodne mleka zwierzęcego – krowiego, owczego i koziego

 

Dieta z nikim IG

Low IG

Twoja dieta zawiera składniki z indeksem glikemicznym równym lub niższym – IG <55

 

Dieta wegetariańska

Wege

Z Twojej diety wyeliminowaliśmy produkty mięsne i rybne

 

Dieta wegetariańska bez glutenu

Wege/glutenfree

Z Twojej diety wyeliminowaliśmy produkty mięsne i rybne oraz produkty zbożowe zawierające gluten

 

Dieta wegetariańska bez laktozy

Wege/lactosefree

Z Twojej diety wyeliminowaliśmy produkty mięsne i rybne. Ponadto dieta eliminuje produkty mleczne zawierające laktozę

 

Dieta wegetariańska bez glutenu i laktozy

Wege/gluten/lactosefree

Z Twojej diety wyeliminowaliśmy produkty mięsne i rybne. Ponadto dieta eliminuje produkty zbożowe zawierające gluten oraz produkty mleczne zawierające laktozę

 

Dieta wegetariańska bezmleczna

Wege/nomilk

Z Twojej diety wyeliminowaliśmy produkty mięsne i rybne. Ponadto dieta eliminuje wszystkie produkty pochodne mleka zwierzęcego – krowiego, owczego i koziego

 

Dieta wegetariańska z rybą 5 razy w tygodniu

Wege+fish

Z Twojej diety wyeliminowaliśmy produkty mięsne ale zostawiliśmy rybę serwowaną co dzień

 

Dieta wegańska

Wegan

Z Twojej diety wyeliminowaliśmy produkty mięsne i rybne. Ponadto dieta oparta wyłącznie na produktach roślinnych.

 

Post dr Dąbrowskiej

Dieta oparta wyłącznie na produktach roślinnych z wyłączeniem wielu z nich. Niskokaloryczna, do spożywania w ograniczonych ramach czasowych

 

Wychodzenie z postu dr Dąbrowskiej

II etap postu dr Dąbrowskiej. Trwa tyle samo co post. Zmieniamy nawyki żywieniowe. Powoli włączamy kolejne produkty, stopniowo zwiększając kaloryczność.

Dieta Power
Przeznaczona dla osób trenujących. Zawiera podwyższona liczbę białka pochodzenia zwierzęcego i roślinnego w stosunku B 25-30% T 20-25% W 45-50%